Gözden geçirilmiş sedan gibi, E-Serisi Coupe ve
Cabriolet'nin de önünde artık çift lensli değil birer lensli ön farlar
bulunuyor. Fakat yeni LED'li ön farlar, eski modeldeki dörtlü ön farlara
benzer bir görünüm sunan gündüz seyir farları içeriyor.
Yeni Coupe ve Cabriolet daha belirgin hava girişlerine sahip yeni ön tamponlar ve arkada gözden geçirilmiş LED kuyruk lambaları barındırıyor. Ayrıca daha geniş bir difüzer içeren yeni arka tampon otomobile daha sportif bir görünüm kazandırıyor.
Üç kısımlı gösterge paneli, analog saat ve yeniden tasarlanmış hava girişleri yeni sedan otomobilin iç kısmından aynen alınmış, otomatik modellerdeki vites kolu de merkez konsoldan direksiyon sütununa taşınmış.
Üstü açılır otomobil standart olarak Mercedes'in Aircap sistemiyle geliyor. Tavan açık olduğunda rüzgarın etkisini azaltmak üzere tasarlanmış bu sistemde, 40 km/s hıza ulaşıldığında kapak otomatikman ön camın tepesinden fırlıyor ve 15 km/s'nin altına indiğinizde de yeniden alçalıyor. Seçenek olarak otomobil ön koltukların içine entegre edilmiş "Airscarf – hava atkısı" boyun ısıtıcıları ile alınabiliyor.
Yeni Coupe ve Cabriolet daha belirgin hava girişlerine sahip yeni ön tamponlar ve arkada gözden geçirilmiş LED kuyruk lambaları barındırıyor. Ayrıca daha geniş bir difüzer içeren yeni arka tampon otomobile daha sportif bir görünüm kazandırıyor.
Üç kısımlı gösterge paneli, analog saat ve yeniden tasarlanmış hava girişleri yeni sedan otomobilin iç kısmından aynen alınmış, otomatik modellerdeki vites kolu de merkez konsoldan direksiyon sütununa taşınmış.
Üstü açılır otomobil standart olarak Mercedes'in Aircap sistemiyle geliyor. Tavan açık olduğunda rüzgarın etkisini azaltmak üzere tasarlanmış bu sistemde, 40 km/s hıza ulaşıldığında kapak otomatikman ön camın tepesinden fırlıyor ve 15 km/s'nin altına indiğinizde de yeniden alçalıyor. Seçenek olarak otomobil ön koltukların içine entegre edilmiş "Airscarf – hava atkısı" boyun ısıtıcıları ile alınabiliyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder